niedziela, 22 marca 2020

Apel mieszkanki Węglińca: ZAMIAST WYRZUCAĆ PODZIEL SIĘ POSIŁKIEM.

Janina Kozaczuk https://www.facebook.com/janina.kozaczuk 
Dzisiaj nie gotowałam rosołu i jutro pomidorowej nie będzie ze względu na to, że jestem w pracy. To w poniedziałek będą pierożki ruskie z cebulką. Chętnie podzielę się z dwoma starszymi, lub niepełnosprawnymi potrzebującymi osobami obiadem. To akurat nie muszą być osoby z Węglińca, lecz z całej naszej gminy. Do tej mojej akcji dołączyła się Natalka Trefler, która sama jest niepełnosprawna, przy pomocy swojej mamy zakupi do pierożków 2 śmietany. Gosia - jeszcze z nią nie rozmawiałam - ale na pewno dostarczy potrzebującym do domu. Jeżeli ktoś zna takie osoby, to proszę pisać, gdzie mieszkają i zapraszam do udziału: im więcej nas tym większa pomoc. Ludzie chorzy i niepełnosprawni mogą liczyć na społeczeństwo. Same apele, żeby nie wychodzili, nie pomogą,  ale jak mają przeżyć. JA JUTRO A TY NASTĘPNYM RAZEM, ZAMIAST WYRZUCAĆ PODZIEL SIĘ POSIŁKIEM.
Czy są osoby w Ruszowie, które chciałyby skorzystać z pomocy? Pani Janina zachęca do skorzystania także naszych mieszkańców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz