czwartek, 28 marca 2019

Sesja Rady Miejskiej Węglińca

Sesja Rady Miejskiej Węglińca odbędzie się 28 marca 2019 r. o godz. 1300 w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu (II piętro, pok. nr 25) przy ul. Sikorskiego 3. PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:
 1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
 2. Ustalenie porządku obrad.
 3. Interpelacje i zapytania radnych.

 4. Sprawozdanie z działalności Spółek Wodnych.
 5. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej za rok 2018 w Gminie Węgliniec 6.
 Blok uchwał:
 6.1. w sprawie zmiany załączników do uchwały nr 31/IV/18 z dnia 28 grudnia 2018 r w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Węgliniec
 6.2. w sprawie zmian w budżecie
 6.3. w sprawie ramowych planów pracy komisji stałych Rady Miejskiej na rok 2019
 6.4. w sprawie ramowego planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej na rok 2019
 6.5. w sprawie Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Węgliniec
 6.6. w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Węgliniec w 2019 roku"
 6.7. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
 6.8. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy na część nieruchomości gruntowej niezabudowanej nr 490/2 położonej w Starym Węglińcu
 6.9. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 6.10. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 6.11. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy najmu pomieszczenia gospodarczego
 6.12. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy najmu pomieszczenia gospodarczego
 6.13. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 7. Sprawy organizacyjne: ➢ Głosowanie wniosków komisji wypracowanych w okresie międzysesyjnym.
 ➢ Zapoznanie się z korespondencją skierowaną do Rady w okresie międzysesyjnym.
 8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
 9. Wolne głosy i komunikaty.
10. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Wiesław  Piechota 
Sporządziła: Alicja Biardzka Biuro Rady Miejskiej (BRM ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz