wtorek, 12 marca 2024

Elżbieta Deluga kandydatka KWW Ponad Podziałami na radną Rady Powiatu Zgorzeleckiego

Elżbieta Deluga kandydatka KWW Ponad Podziałami na radną Rady Powiatu Zgorzeleckiego, okręg nr 3 (Gmina Węgliniec i Gmina Pieńsk) miejsce na liście nr 5.

Szanowni Państwo

Nazywam się Elżbieta Deluga, jestem mieszkanką Ruszowa w gminie Węgliniec, kandydatką do Rady Powiatu Zgorzeleckiego z KWW Ponad Podziałami okręg nr 3 (Gmina Węgliniec i Gmina Pieńsk) miejsce na liście nr 5

Jestem doświadczonym pracownikiem samorządowym od 35 lat. Zajmowałam się sprawami rolników, pomocy społecznej i oświaty. Słucham ludzi i lubię pomagać szczególnie tym którzy potrzebują wsparcia. Kocham zwierzęta, które od dawna znajdują u mnie dom. Bezinteresownie angażuję się w powierzone mi zadania i staram się wykonywać je jak najlepiej.

Uważam, że dobrze funkcjonujący powiat powinien skutecznie realizować zadania własne i wspierać samorządy gminne. Ważne jest też wspólne działanie, które może zdecydowanie przyczynić się do poprawy jakości dróg powiatowych, komunikacji publicznej, oferty edukacyjnej szkół ponadpodstawowych, bezpieczeństwa mieszkańców i jakości służby zdrowia.

Znam zasady funkcjonowania samorządów i chcę je wykorzystać w pracy na rzecz rozwoju naszych gmin i powiatu. Liczę, że Państwo mi zaufacie i oddacie na mnie głos w najbliższych wyborach samorządowych.

Z poważaniem

Elżbieta Deluga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz