piątek, 29 marca 2024

Jan Sahajdak- kandydat do Rady Miejskiej Węglińca

Nazywam się Jan Sahajdak i mam 63 lata. Od 3 lat przebywam na emeryturze. Startuję do Rady Miejskiej Węglińca z obwodu nr 10 KWW Mariusz Wieczorek. Od ponad 30 lat jestem trenerem piłki nożnej. Jako trener pracowałem we wszystkich 3 klubach na terenie gminy. Mieszkańcem Ruszowa jestem od urodzenia i widzę zmiany jakie zaszły w naszej miejscowości i gminie, szczególnie w ostatnich latach. Jestem zdeterminowany, by dalej iść w tym kierunku. Wiem, że Drużyna Mariusza Wieczorka jest gwarantem sukcesu, co zostało udowodnione w mijającej kadencji.

Mam czas na działanie na rzecz Ruszowa i całej  Gminy Węgliniec, wiem jak powinien pracować dobry radny. 

W Ruszowie zrealizowano wiele wspaniałych inwestycji takich jak: sala gimnastyczna wraz z zagospodarowaniem terenu międzyszkolnego oraz nowe drogi. Rozpoczną się prace nad przebudową ulicy Ratuszowej wraz z kanalizacją. Dla mnie

jako trenera i pasjonata sportu bardzo ważne jest to, aby gmina pozyskała duże dofinansowanie na remont naszego ruszowskiego Orlika. Trwają też prace nad projektem chodnika przy SP Ruszów wraz z bezpiecznym przejściem dla pieszych. Oba zadania zostały zaplanowane do realizacji w 2024 roku. Jeśli taka będzie wola Mieszkańców okręgu numer 10 będę kontynuował, z pełnym zaangażowaniem, swoją pracę na rzecz naszej społeczności w Radzie Miejskiej, jak to miało miejsce dotychczas. Chcę pracować nad projektami, które już rozpoczęliśmy i pomagać przy kreowaniu wizji naszej wspólnej przyszłości.

Jan Sahajdak- kandydat z poparciem Mariusza Wieczorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz