wtorek, 7 stycznia 2020

Roczne podsumowanie wsparcia lokalnych inicjatyw przez Szymona Mikołajczyka

Drodzy mili! Tak jak powiedziałem, tak zrobiłem - połowy moich diet Wiceprzewodniczącego Rady Powiatu Zgorzeleckiego, trafiają do lokalnych stowarzyszeń. Kończąc ten rok, chciałbym dokonać małego podsumowania. W mijającym roku wsparłem kilkanaście lokalnych organizacji i inicjatyw. Były to między innymi:

- Rada Rodziców Przy Szkole Podstawowej w Ruszowie
- Sołectwo Kościelna Wieś
- Sołectwo Piaseczna
- Sołectwo Zielonka
- Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu
- Grupa Teatralna „ Czwarta Ściana” z Ruszowa
- Organizacja Jagodowego Lata w Ruszowie
- Victoria Ruszów – Organizacja „Victoria Żaczek Cup 2019
- Organizacja „Święta Pierogów” w Kościelnej Wsi
- Organizacja „Biesiady Wiejskiej Jagodzin 2019”
- Sołectwo Czerwona Woda / OSP Czerwona Woda
- OSP Ruszów – Organizacja III Spławikowych Zawodów Wędkarskich.
Kwota jaką przekazałem organizacjom, przekroczyła 10 000 złotych! Cieszę się, że pieniądze z mojej kieszeni, trafiły pośrednio do waszych rąk mieszkańcy!
Nie jest to kampania wizerunkowa za publiczne pieniądze, swojej decyzji o wsparciu nie motywowałem marketingowymi lub czysto politycznymi pobudkami, a wielkości udzielonego wsparcia nie uzależniałem od użycia słowa „Patronat”. Kto chciał chwalił się wsparciem, inni przyjęli je z wdzięcznością, w ciszy i spokoju bez medialnej otoczki.
Doszło nawet do takiej sytuacji, na szczęście był to pojedynczy przypadek, że znalazły się osoby, które moje wsparcie wykorzystały do własnych celów. Było jakieś wręczenie sprzętu, nie wiadomo kto jego dokonał, zdjęcia znikły, ale było wiadomo kto nowy sprzęt pozyskał.

Mimo wielu rzucanych kłód pod nogi, nie zrażam się, działam dalej. Na zakończenie przytoczę ulubione powiedzenie mojego przyjaciela „Psy szczekają, karawana jedzie dalej!”
Serdecznie podziękowania kieruję redakcji Wędrowca Ruszowskiego, za możliwość przekazywania mieszkańcom rzetelnych informacji, publikację moich przemyśleń i opinii, a tych w nowym roku będzie jeszcze więcej! Do usłyszenia!




1 komentarz:

  1. Wszystko fajnie tylko ten jad nie jest w Twoim tekście potrzebny... nie przystoi Panie Radny

    OdpowiedzUsuń