wtorek, 16 czerwca 2020

Kompetentny senior

W Projekcie „E-Senior. Program rozwoju kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa dolnośląskiego zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z zastosowaniem działań szkoleniowych i animacyjnych w środowisku lokalnym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wzięło udział 24 seniorów (dwie grupy) z Ruszowa i okolic.  Zajęcia trwały pół roku (po 4 godziny 2 razy w
tygodniu) i z pewnością przyczyniły się do pogłębienia umiejętności cyfrowych osób starszych o czym może świadczyć podsłuchana rozmowa:

"-Śpieszę się teraz bardzo, ale wieczorem zajrzyj na mój profil na Facebooku, założyłem sobie nowego FrontPage na którym mam zamiar dzielić się swoimi zainteresowaniami na temat hodowli roślin. - Dobrze, wejdę tam z przyjemnością, a na dodatek wyślę Ci e-mailem piękne zdjęcia kwitnących w moim ogrodzie roślin. Sadzonki zamówiłem na allegro i opłaciłem ze swojego internetowego konta bankowego. - Mówię Ci, dużo taniej niż w szkółce i wybór większy".

Seniorzy, którzy ukończyli kurs otrzymali bezpłatne tablety, a jak tylko warunki pozwolą pojadą jeszcze na wycieczkę krajoznawczą. Wszyscy są bardzo zadowoleni z zajęć, i serdecznie dziękują prowadzącemu, który wykazał się anielską cierpliwością podczas szkoleń bezpośrednich i on-line. 

Uwaga: Zdjęcia grupowe - archiwalne robione przed ogłoszeniem stanu pandemii 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz