czwartek, 11 czerwca 2020

Pomóż Natalii

Jeśli chcesz pomóc Natalii przynieś jak najwięcej plastikowych nakrętek do Domu Kultury i Biblioteki Publicznej w Ruszowie. Załączamy prośbę Natalki o pomoc.
Wielu z Was chce mi pomóc, ale nie każdego stać na to by wesprzeć mnie finansowo. Doskonale to rozumiem, żyjemy w ciężkich czasach. Wiecie, że robię wszystko by wrócić do sprawności.
Mam idealne rozwiązanie dla wszystkich pragnących mi pomóc. To nic nie kosztuje, wyrzucacie plastikowe nakrętki do kosza. Tymczasem moja rodzina i przyjaciele zbierają dla mnie nakrętki. Żeby je spieniężyć potrzeba tonę. Jeśli są osoby w powiecie Zgorzeleckim lub Lubańskim, które są chętne dołączyć do zbiórki to proszę o kontakt. Oczywiście cała gmina Węgliniec. Nie zbieram na wózek bo mam. Zbieram na rehabilitację. To są gigantyczne wydatki. Jestem w prywatnej placówce, a na przyjęcie długo czekałam. Na NFZ możecie sobie wyobrazić. Bardzo dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Dziś pomagasz mi, ja mogę pomóc potrzebującym w pisaniu różnych pism, listów czy czegokolwiek. Lubię pomagać. Razem możemy więcej.
Natalia Trefler

3 komentarze:

  1. A to bie jest jakas pomylka?? Nie mialo byc Natalia Trefler?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna pomyłka. Jak można było tak pomylić. Ja wiem nikt nie omylny nie jest ale no wy jak już coś ogłaszacię to chociaż konkretnie

    OdpowiedzUsuń