piątek, 2 stycznia 2015

Żegnamy Cię, Remiku

W momencie  śmierci bliskiego uderza człowieka świadomość niczym nie dającej się zapełnić pustki.
                                                Ks. Józef Stanisław Tischner

Dzisiaj w godzinach porannych zmarł w wieku 36 lat Remigiusz Domagała. Powszechnie szanowany i lubiany przez uczniów, rodziców i kolegów nauczyciel informatyki w Zespole Szkół w Ruszowie. Był radnym w Radzie Miejskiej i pierwszym przewodniczący
Jagodowego Lata w Ruszowie. W ostatnich latach Jego życie nabrało tempa. Ciężka choroba, powrót do pracy, zawarcie związku małżeńskiego. Nadzieja na dobre, normalne życie. I nagle, prawie niespodziewanie... przyszła śmierć. Widocznie Bóg ma jakieś inne, pilne plany wobec tego dobrego człowieka.


Wyrazy ubolewania i pocieszenia Rodzinie składa Redakcja.

Pogrzeb planowany w poniedziałek- 5 stycznia 2015, godzina 14:00


12 komentarzy:

  1. Wspaniali uczciwi ludzie odchodzą....
    a złodzieje grasują bezkarnie i szla* ich nie trafi - nie ma sprawiedliwości !!
    Wyrazy współczucia dla rodziny [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Non omnis moriar.... będzie zawsze żyć w naszej pamięci :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszna wiadomość... jest mi bardzo przykro :( zawsze bedzie w naszej pamieci... wyrazy wspolczucia dla rodziny ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego.
    Pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.
    Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć:
    orzeźwia moją duszę.
    Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach
    przez wzgląd na swoje imię.

    Tak, dobroć i łaska pójdą w ślad za mną
    przez wszystkie dni mego życia
    i zamieszkam w domu Pańskim
    po najdłuższe czasy.

    Remik, spoczywaj w pokoju, byłeś tu, na Ziemi wzorem do naśladowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, stary chłop, płaczę i łez się nie wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Był jednym nauczycielem który rozumiał mnie bez słów,a umówiłam się z nim na praktyki w maju ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Był wspaniałym człowiekiem. Ja tez nigdy nie zapomnę jego delikatności i rozumienia innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. osoby o takiej postawie dają potwierdzenie dla myśli: "nie ważne jak długo żyjesz, ważne jakim człowiekiem jesteś, jaki ślad po sobie pozostawiasz" /.../

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzis mija 1 rocznica smierci Sp.Remigiusza Domagaly.Remik jestes w naszych sercach.

    OdpowiedzUsuń
  11. To już rok! Czas bardzo szybko biegnie. W tym roku pożegnaliśmy kilku mężczyzn, których bardzo brakuje.

    OdpowiedzUsuń