poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Szymon Mikołajczyk - kandydat do Rady Powiatu Zgorzeleckiego

 Drodzy Państwo, za nami bardzo dobra kadencja Rady Powiatu Zgorzeleckiego w latach 2018-2024. Udało się zrealizować lub znajdują się w trakcie realizacji takie projekty jak: Budowa Domu Pomocy Społecznej „Jędrek” wraz z Powiatowym Ośrodkiem Wsparcia, Przebudowa budynku oraz budowa boiska wraz z siłownią zewnętrzną i placem zabaw dla podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Zgorzelcu, a także udało się uruchomić ośrodek radioterapii w Zgorzelcu oraz zmodernizować Szpitalny Oddział Ratunkowy. Dla mieszkańców z mojego okręgu wyborczego, ważniejsze będą jednak inne zrealizowane inwestycje i działania, między innymi: W budżecie Powiatu Zgorzeleckiego mamy zabezpieczone ponad dwa miliony złotych na remont drogi powiatowej – ul. Łużyckiej w Ruszowie ( Z najświeższych informacji do końca kwietnia przetarg -> wyłonienie wykonawcy i podpisanie umowy -> 90 dnia na realizację remontu), przekazanie ponad 70 tysięcy z mojej diety radnego na wsparcie organizacji i instytucji w zakresie działalności społecznej (Cieszę się, że ta moja zrealizowana część programu wyborczego cieszy się wielką popularnością pośród pozostałych kandydatów), a także wsparcie finansowe oraz rzeczowe przez Powiat Zgorzelecki cyklicznych imprez takich jak Jagodowe Lato, Święto Grzybów oraz pozostałych wydarzeń. W ostatnim roku kadencji udało się również zrealizować program pomocy w postaci dofinansowania zakupu sprzętu i wyposażenia dla wszystkich Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Powiatu Zgorzeleckiego. Większe zakupy inwestycyjne jednostek były wspierane na bieżąco. W zakresie bezpartyjności potwierdzam, nadal nie przyjąłem i nie zamierzam przyjmować legitymacji partyjnych. Nie stałem również z tabliczkami popierającymi kandydatów na posłów/senatorów/prezydentów. Wszelkie organizowane przeze mnie wydarzenia miały charakter apolityczny – zapraszałem polityków z różnej sceny politycznej, nie tylko z tej rządzącej przez ostatnie 8 lat. Rozmawiać trzeba z każdą stroną dla dobra nas wszystkich, a wybór jednej opcji politycznej lub przyklejenie się do niej jest dobrym rozwiązaniem, ale tylko w krótkim terminie! Byłem i jestem dostępny dla was 24h na dobę (Zwłaszcza w przypadku cyklicznie powtarzających się problemów z odśnieżaniem dróg powiatowych). Zawsze staram się pomagać osobom, które potrzebują mojego wsparcia, rady czy po prostu pomocy! Wierzę, że będziemy mogli nadal razem współpracować! Drodzy Państwo, za pewne nie raz widzieliście ten przewijający się w ulotkach, intrenecie czy na bilbordach festiwal obietnic. Myślicie, że jak ktoś siedział ostatnie lata cichutko, lub czerpał korzyści ze swojej pozycji zawodowej/powiązań politycznych czy też rodzinnych, teraz nagle zacznie bezinteresownie pomagać? Zastanówcie się dwa razy, po co się on/ona tam pchają? Moja zasada to najpierw ciężka praca u podstaw, współpraca z mieszkańcami w terenie, a także zdobywanie kompetencji oraz doświadczenia, aby móc w pełni świadomie i odpowiedzialnie wypełniać służbę publiczną. A co JA mogę wam obiecać? Dalszą ciężką pracę i kontynuację celów, które sobie założyłem, a mają potwierdzenie i gwarancję realizacji, dzięki mojej pierwszej kadencji radnego rady powiatu, a mianowicie:

- Kontynuacja remontu ul. Łużyckiej w Ruszowie ( Tak jak wcześniej wspominałem, pierwszy etap prac jest zabezpieczony i przebiegnie w tym roku).

- Remont drogi powiatowej na odcinku Węgliniec – Zielonka – Dłużyna Dolna ( Poszerzenie nawierzchni jezdni, wzmocnienie poboczy i gruntowny remont odcinka na terenie Gminy i Miasta Pieńsk, tak aby zwiększyć bezpieczeństwo korzystających z drogi.)

- Remont drogi powiatowej na odcinku Czerwona Woda – DK 94

- Zwiększenie środków na realizację zadań publicznych przez stowarzyszenia i wszelkie podmioty NGO, tak aby mogły realizować swoje inicjatywy i pomysły.

- Utrzymanie programu oraz zwiększenie środków grantów dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Powiatu Zgorzeleckiego w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców.

- Utrzymanie mojej obietnicy przekazywania połówek diety na wsparcie organizacji i instytucji zajmujących się zadaniami publicznymi.

- Uruchomienie budżetu obywatelskiego dla mieszkańców powiatu, tak aby mieszkańcy mogli w jawnym głosowaniu zdecydować o realizacji złożonej przez siebie lub organizacje z terenu powiatu inicjatywy.

Drodzy Państwo! Wierzę, że ostatnie 5,5 roku bardzo dobrej współpracy z Wami, są gwarantem realizacji waszych potrzeb i inicjatyw, a moja osoba jest potwierdzeniem, że wasz głos będzie słyszany w Powiecie Zgorzeleckim. Zachęcam do oddania głosu na moją osobę – realnego głosu, który może nadal zmieniać nasze otoczenie i region. Nie dajcie się nabić w butelkę! Przeanalizujcie sobie na spokojnie, jakie siły/partie/osoby stoją za poszczególnymi komitetami/kandydatami – Kto startuje żeby wygrać i służyć wam, a kto startuje, żeby pomóc większym lub załatwić własne interesy! Pamiętajcie, im bardziej rozdrobnimy nasze głosy, tym mniejsza szansa aby nasz region miał swojego reprezentanta w Powiecie Zgorzeleckim, a niektórym na tym baaardzo zależy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz