sobota, 16 grudnia 2017

DOFINANSOWANIA KOSZTÓW USUWANIA AZBESTU

W związku z możliwością pozyskania środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu na USUWANIE AZBESTU - zadanie z zakresu usuwania azbestu w 2018 roku, informujemy o możliwości składania przez właścicieli nieruchomości wniosków o dofinansowanie.
Dofinansowaniem objęte są wyłącznie koszty
demontażu, zbierania, transportu  oraz koszty unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest. 
Uwaga: dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem  i wykonaniem nowego pokrycia dachowego. 
Warunki określone przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska przewidują dofinansowanie przedsięwzięcia do 85 % jego kosztów kwalifikowanych lecz nie więcej niż 800 zł za 1 tonę usuniętego odpadu.
Właściciele nieruchomości zainteresowani skorzystaniem z niniejszej oferty, proszeni są o złożenie wniosku w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu, pok. nr 6, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2017 r.
Projekt realizuje WFOŚIGW we Wrocławiu, natomiast beneficjentem (Wnioskodawcą) jest Gmina. Jednocześnie informujemy, że w przypadku nie otrzymania dofinansowania z WFOŚIGW we Wrocławiu, wnioski nie będą realizowane. Wzory wniosków dostępne są w Urzędzie Gminy i Miasta w Węglińcu, pok. nr 6 i na stronie internetowej www.wegliniec.pl w zakładce: dla mieszkańca — druki do pobrania oraz u sołtysa .

Wzór wniosku dostępny jest również TUTAJ  (możesz go wydrukować)

Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec (-) Stanisław Mikołajczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz