czwartek, 21 grudnia 2017

Sesja Rady Miejskiej

PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD: 

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
 2. Ustalenie porządku obrad.
 3. Przyjęcie protokołów z sesji z dni 28 listopada 2017 r. i 29 czerwca 2017 r.
 4. Interpelacje i zapytania radnych.
 5. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 6. Sprawozdanie z prac Komisji w IV kwartale 2017 r.
 7. Blok uchwal: Procedura Przyjęcia budżetu Gminy. i Miasta \Węgliniec na 2018 r.  Z/. Wieloletnia Prognoza Finansowa
7.1.1. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały w spray. i• przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Węgliniec,
7.1.2. odczytanie opinii komisji Rady,
7.1.3. odczytanie ewentualnych autopoprawek,
7.1.4. dyskusja nad projektem uchwały, wnioskami i autopoprawkami,
7.1.5. głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek, 7.1.6. głosowanie uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Węgliniec.
 '7.2. Projekt budżetu na 2018 r. 7.2.1. odczytanie projektu uchwały budżetowej,
 7.2.2. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej.
 7.2.3. odczytanie opinii komisji Rady,
7.2.4. przedstawienie stanowiska Burmistrza do przedstawionych opinii komisji stałych oraz uwag i zastrzeżeń zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
 7.2.5. odczytanie propozycji wniosków zgłoszonych przed rozpoczęciem sesji przez radnych i nie uwzględnionych w opinii komisji,
7.2.6. przedstawienie ewentualnych autopoprawek do projektu uchwały,
7.2.7. dyskusja nad projektem budżetu, wnioskami i autopoprawkami Burmistrza,
7.2.8. głosowanie wniesionych propozycji autopoprawek Burmistrza,
7.2.9. głosowanie uchwały w sprawie przyjęcia budżetu na 20] 8 r. 7.3. w sprawie zmian w budżecie 7.4. w sprawie zmiany Uchwały nr 788/XXXIV/17 Rady Miejskiej z dnia M sierpnia 2017 r. sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych  dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat; jak również trybu ich pobierania
 7.5. w sprawie ramowego planu pracy Rady Miejskiej na rok 2018
 7.6. w sprawie ramowych planów pracy komisji stałych. Rady Miejskiej na rok 2018
 7.7. w sprawie ramowego planu pracy Komisji Rewizyjnej, Prawa i Porządku Publicznego Rady Miejskiej na rok 2018
7.8. w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu na realizację zadań bieżących
 7.9. w sprawie określenia stawek dotacji przedmiotowych dla Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu na realizację zadań bieżących
7.10. w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowych
7.11. w sprawie zmiany uchwały nr 714,X)C<V/14 Rady Miejskiej Węglińca z dnia 28 sierpnia 2014 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Węgliniec
7.12. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy najmu pomieszczenia gospodarczego
 7.13. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy najmu pomieszczenia gospodarczego
 7.14. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 7.15. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 7.16. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu pod zabudowę kubaturową
 7.17. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu pod zabudowę kubaturową
 7.18. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 7.19. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
 8. Sprawy organizacyjne: Głosowanie wniosków komisji wypracowanych w okresie międzysesyjnym. - Zapoznanie z korespondencją skierowaną do Rady w okresie międzysesyjnym.
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
10. Wolne głosy i komunikaty.
11. Zamknięcie sesji.

PRZEWODNICZĄCY RADY (--) WALDEMAR BLAUCIAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz