środa, 22 lutego 2017

Podziękowania

Autor tekstu Paweł Walczak
Pani Basia jak powiedziała, tak zrobiła.
Tydzień temu mówiła, że chce wystawić w swoim sklepie kosz na karmę dla zwierząt z naszego schroniska. I tak też zrobiła. Dzięki takiej inicjatywie Pani Barbary Eksner właścicielki sklepu zoologicznego "PSIA KOŚĆ" i przy wsparciu mieszkańców mogłem odebrać i zawieźć pierwszą część zbiórki dla schroniska. Oprócz karmy znalazły się też m. in. koce, poduchy itp. Wszystko to na pewno przyda się zwierzakom.
Jednocześnie Państwo Ewa i Adam Sochaccy podarowali na rzecz schroniska transporterek, który ułatwi przewożenie naszych mniejszych podopiecznych.
Wszystkim darczyńcom serdecznie dziękujemy.
Pragnę jeszcze przypomnieć iż jest początek roku 2017. A więc rozliczanie się z podatku. Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na co przeznaczyć 1% swojego podatku to możecie przeznaczyć na schronisko w Dłużynie Górnej.
KRS 0000213078
Cel szczególny Dłużyna Górna

3 komentarze:

  1. brawo pani Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. To zasługa przyjaciół Psiej Kości
    pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chciałam oddać do schroniska budę bardzo dużą po dwóch wilkach jak rozmawiałam z Panem ze schroniska owszem zadowoleni , przyjechali obejrzeli i mieli wrócić autem z paką ... i już dwa lata czekam, aż ktoś ze schroniska przyjedzie bo sama nie mam jak zawieźć bo jest duża i ciężka i panowie ze schroniska jadą i jadą a od pół roku już nie odbierają telefonu, a szkoda bo ponoć te akcje to dla dobra zwierząt. Tak więc jak ktoś chce dla dużych psów zapraszam ogłoszenie na OLX -ruszów.

    OdpowiedzUsuń