środa, 15 lutego 2017

Już dziś Sylwia podda się akupunkturze, a Danuta zabiegowi hirudoterapii

Nic mi nie pomagają te tabletki. Tylko wydałam dużo kasy i musiałam je wyrzucić.
Już dzisiaj, w czwartek 16 lutego, o godz.17.30 zapraszamy na wykład praktyczny połączony z prezentacją z zakresu medycyny naturalnej do Domu Kultury w Ruszowie.
Nic mi nie pomagają te tabletki. Tylko wydałam dużo kasy i musiałam je wyrzucić. Takie i tym podobne opinie słyszymy, gdy chcemy skutecznego leku na swoja chorobę. Iza Adamowska
z Węglińca, którą znamy z zespołu muzycznego Exeqvo, postanowiła powalczyć ze swoimi dolegliwościami za pomocą medycyny naturalnej. Zabiegi akupunktury, którym się poddała, pomogły i skierowały jej uwagę właśnie w tym kierunku: skończyła kursy i studium medycyny naturalnej. Teraz chciałaby podzielić się z Państwem zdobytą wiedzą.
Zaprasza na spotkanie 16 lutego (czwartek) o godz. 17.30 do Domu Kultury w Ruszowie. Spotkanie dla wszystkich mieszkańców Ruszowa oraz bliższych i dalszych okolic jest bezpłatne.
Pani Izabela pisze: naturalne metody stosuje się między innymi w leczeniu schorzeń narządu ruchu. Metoda równoważenia dra Tana to efektywna metoda łagodzenia bólu. Przynosi pacjentom ulgę już po kilku zabiegach.
Rzecz dotyczy popularnych problemów ortopedycznych takich jak na przykład:
- ból kończyn górnych i dolnych,
- ból w łokciu tenisisty i łokciu golfisty,
- zespół cieśni kanału nadgarstka,
- jałowa martwica kości,
- ból pourazowy, zwłaszcza u sportowców,
- choroba zwyrodnieniowa stawów kolanowych. 

Medycyna naturalna to leczenie akupunkturą, akupresurą, masażem, pijawkami, ziołami. To, że jest skuteczna, usłyszeliśmy od niejednej osoby z Ruszowa. Sylwia i Danuta poddadzą się zabiegom praktycznym. Przyjdźmy i posłuchajmy.

1 komentarz:

  1. Dzięki za ten wpis! Ja z kolei polecam zapisać się na masaż tajski https://thaisun.pl/ – rewelacja!

    OdpowiedzUsuń