sobota, 28 października 2017

Pani Agnieszka Glapa wytypowana w kategorii NAUCZYCIEL NA MEDAL - zagłosujmy!

Staram się zobaczyć w każdym uczniu CZŁOWIEKA, szanować go i wspierać w dążeniu do dobra, niekoniecznie do świetnych ocen.
P. Agnieszka Glapa nie uczy już w ruszowskiej szkole jednak każde z dzieci szkolnych i przedszkolnych i ich rodzice doskonale ją pamiętają. Zawsze zainteresowana losem najmłodszych zostawiła tu część swego serca. Od września pracuje w Żaganiu i
już została wytypowana w plebiscycie POKAŻCIE KLASĘ 2017 w kategorii NAUCZYCIEL NA MEDAL. Mamy okazję odwdzięczyć się za czas i uwagę jaką poświęciła młodszym i starszym ruszowianom ucząc języka polskiego i angielskiego zarówno zawodowo jak i wolontariacko. 
Podziękujmy jej głosując!. 
Głosujemy wysyłają SMS na nr 72355 o treści: GLNM.52 (koszt jednego SMS 2,46 zł).

A oto co bardzo skromnie pisze o sobie:
"Z zawodem nauczyciela jestem związana od 21 lat.
Pracowałam w wielu miejscach, z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku. Najdłużej na tym terenie byłam zatrudniona w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Iłowej (14 lat); ostatnie 2 lata przepracowałam w Zespole Szkół w Ruszowie, gdzie mieszkałam. W czerwcu tego roku przeprowadziłam się do Żagania i podjęłam pracę w Prywatnej Szkole w Żaganiu.
Mam świadomość, że zawód nauczyciela jest zajęciem “usługowym”, że stale należy się rozwijać i nie osiadać na laurach. Staram się zobaczyć w każdym uczniu CZŁOWIEKA, szanować go i wspierać w dążeniu do dobra, niekoniecznie do świetnych ocen. W każdej placówce, z którą byłam związana, zostawiłam część siebie. Jestem pomysłodawczynią plebiscytu na najsympatyczniejszego absolwenta gimnazjum w Iłowej; moi uczniowie osiągali bardzo wysokie wyniki egzaminów. W Ruszowie przeprowadziłam m. in. najdłuższą lekcję języka polskiego, warsztaty kulinarne, współpracowałam z tamtejszym przedszkolem w ramach akcji “Cała Polska czyta dzieciom”. Gimnazjaliści pisali bajki dla przedszkolaków, a reportaże dla społeczności lokalnej. Współpracowałam ściśle z miejscową biblioteką; ściany czytelni ozdobiliśmy wraz z uczniami cytatami z wierszy ulubionych poetów. Przez ostatni rok pracowałam jako wolontariusz, na prośbę rodziców i dzieci.

Obecnie staram się nauczać dzieci praktycznie: dużo się ruszamy, bawimy i śmiejemy podczas zajęć. W ramach terapii pedagogicznej pomagam także uczniom, którzy borykają się z trudnościami szkolnymi. Jestem zadowolona z
efektów swojej pracy: dzieciaki przychodzą na moje lekcje z uśmiechem i
przytulają się na dzień dobry. To najcenniejsza nagroda dla nauczyciela."

Prawdziwie ocenili ja uczniowie typując do plebiscytu:
"Pani jest wspaniałym nauczycielem języka angielskiego, najlepszym
jakiego kiedykolwiek miałam. Zajęcia prowadzone są w sposób bezstresowy, wesoły, z pełnym zaangażowaniem i maksymalnym wykorzystaniem zaplanowanego czasu. To bardzo dobry, spokojny nauczyciel. Zawsze przyjaźnie nastawiona do ucznia. Stara się przekazywać wiedzę w bardzo prosty sposób. Kompetentna, zorganizowana, zawsze uśmiechnięta :-)) Nauka jest przyjemna i niestresująca."

2 komentarze:

  1. Głosowania SMS dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując prefiks odpowiedni dla danej podkategorii;

    Czytaj więcej: http://www.gazetalubuska.pl/plebiscyty/a/pokazcie-klase-2017-regulamin-plebiscytu,12508818/

    Wyznacza się trzy podkategorie: Nauczyciel na medal: klasy 0-3, Nauczyciel na medal: klasy 4-7 i gimnazja oraz Nauczyciel na medal: klasy ponadpodstawowe i ponadgimnazjalne. 
    Odpowiedni prefiks podamy w poniedziałek 30.10. 2017. - do tego czasu proszę się zastanawiać i zagłosować dopiero po otrzymaniu prefiksu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosujemy wysyłają SMS na nr 72355 o treści: GLNM.52

    OdpowiedzUsuń