poniedziałek, 8 grudnia 2014

Podziękowanie


Szanowni Państwo,
Mieszkańcy i Wyborcy Gminy i Miasta Węgliniec!

Składam gorące podziękowania wszystkim, którzy oddali na mnie głos oraz pomagali mi i wspierali mnie podczas kampanii wyborczej. Bardzo cennym dla mnie jest fakt, iż obdarzyli mnie Państwo tak dużym zaufaniem udzielając swego poparcia, za co serdecznie wszystkim dziękuję. Zapewniam, że jako Burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec nadal będę służyć Państwu swoją pracą, wiedzą
i doświadczeniem, a w tej pracy wspierać mnie będą wybrani przez Państwa radni- ludzie, którym leży na sercu dobro naszej Gminy i Miasta i jej mieszkańców. Gratuluję wszystkim Radnym, którzy te wybory wygrali.

Rozpoczynając kadencję myślę z optymizmem o czekających mnie obowiązkach, bo wiem, że praca na rzecz rozwoju Naszej gminy jest warta poświęcenia i zaangażowania. Wasze zaufanie mobilizuje mnie do maksymalnej pracy dla dobra całej naszej społeczności. Uczynię wszystko, aby spełnić Państwa oczekiwania, związane z rozwojem Naszej małej ojczyzny.

Wszystkim Państwu dziękuję. 
Z wyrazami szacunku 
Stanisław Mikołajczyk





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz