sobota, 6 maja 2017

Skorzystałem z Zaproszenia do Google Translate Community Team i jestem przyjęty

Stanisław Myślicki
Otrzymałem podziękowanie od Google Translate Community Team za usprawnienia do Tłumacza Google:
" Dzięki Twojej pomocy tłumaczenia w parach językowych (...) są teraz lepsze. Nie byłoby to możliwe bez Twojej pomocy (...). Dołącz do innych entuzjastów języków obcych w Społeczności Tłumacza Google (...), by wyeliminować globalne bariery językowe".Zespół Tłumacza Google
Google Translate Community Team
Są to wyrywki z maila, którego dzisiaj , tj.03-05-2017 otrzymałem. Skorzystałem z Zaproszenia do Google Translate Community Team i jestem przyjęty.
 
Redakcja serdecznie gratuluje. Dodamy tylko, że (jako jedyny) p. Stanisław zdobył kilka certyfikatów w naszej pracowni komputerowej w programie "Kształcenie na odległość"

2 komentarze:

  1. Brawo sąsiad tylko brać przykład, życzę jeszcze wiecej sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Każdy może być przyjęty do Google Translate Community Team, wystarczy w Tłumaczu Google poniżej przetłumaczonego tekstu wybrać Opcję "Zaproponuj zmiany". Edytowany tekst można poprawiać, gdy przetłumaczony tekst nie jest zrozumiały. Następnie zatwierdzić zmiany. Poprawiony tekst jest zamieszczany anonimowo w tłumaczeniach. mystan

    OdpowiedzUsuń