niedziela, 26 kwietnia 2015

Pracowita sobota ruszowskich strażaków.

Janusz Droś – OSP Ruszów
W sobotę (25.04.2015) jednostka OSP Ruszów była trzykrotnie dysponowana przez Powiatowe Stanowisko Kierowania Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu do następujących działań ratowniczo - gaśniczych tj.

O godz. 14,01 – do Jagodzina – udzielenie pomocy osobie poszkodowanej w wypadku ( uraz w wyniku awarii – uszkodzenia żurawia (tzw. HDS-a) do załadunku drewna na samochód. (działania z OSP Jagodzin , JRG PSP Zgorzelec i Zespól Ratownictwa Medycznego)


O godz.  16,15 – Ruszów ul. Nadrzeczna (k/mostku) – pożar suchej trawy na nieużytkach

O godz. 19,01 do Węglińca na dworzec kolejowy – pożar transformatora w stojącym na stacji Elektrycznym Zespole Trakcyjnym IMPULS. W działaniach brały udział również 2 zastępy JRG PSP Zgorzelec, OSP Węgliniec, OSP Czerwona Woda.

Pożar został opanowany bardzo szybko przy użyciu proszku gaśniczego  i nie rozprzestrzenił się poza komorę transformatora znajdującego się na dachu EZT.








2 komentarze:

  1. Wracałem tym Szynobusem z Wrocka!!!! Programator w szynobusie zapalił się już w Tomaszowie Bolesławieckim, po 30 min przerwie i próbie zagaszenia szynobus ruszył dalej i co stacja to przerwa na ugaszenie urządzenia!!! taka jest kolej Dolnośląska!!! Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam takie pytanko. Czy to nie za dużo strażaków do tego pożaru. I żeby nie było że coś insynuuje ale jestem ciekaw jak to jest, nie jestem strażakiem i się nie znam a chciałbym zaspokoić swoją ciekawość.

    OdpowiedzUsuń