wtorek, 2 kwietnia 2024

Mieczysław Wawrzynek kandydat do Rady Miejskiej Węglińca okręg nr 12

Słowo od naszego kandydata, który dołączył do skutecznej samorządowej drużyny. W waszych rękach jest reszta, warto sprawdzić jak sobie poradzi w Radzie Miejskiej jako przedstawiciel okręgu numer 12 Nazywam Mieczysław Wawrzynek. Urodziłem się w Węglińcu, obecnie od 24 lat mieszkam w Ruszowie.
Kandyduję do Rady Miejskiej Węglińca z Komitetu Wyborczego Wyborców Mariusz Wieczorek.
Moim okręgiem wyborczym jest Kościelna Wieś, Okrąglica, ul. Borowska, ul. Lipowa.
Od wielu lat aktywnie uczestniczę w różnych działaniach na rzecz naszej społeczności. Przez parę lat od 2014 roku brałem aktywny udział w organizowaniu naszej sztandarowej imprezy - Jagodowego Lata. Byłem jednym z pierwszych organizatorów jagodowych rajdów rowerowych. Jestem aktywnym członkiem Lokalnej Grupy Historycznej. Współpracuję z miejscową grupą seniorów. Pomagam organizować spotkania ,ogniska, zabawy. Uczestniczę w pracach grupy teatralnej.
Jestem otwarty na różne pomysły i nowe przedsięwzięcia. Powierzone mi zadania traktuję poważnie. Wybór mojej osoby do Rady Miasta i Gminy Węgliniec umożliwi mi jeszcze większe zaangażowanie w pracę na rzecz naszej społeczności.
Mieczysław Wawrzynek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz