czwartek, 15 maja 2014

Zdjęcia nadesłane na konkurs Fotograficzny Wędrowca Ruszowskiego (do 15 maja 2014 r)


Autor :Ewa Mizgała
Na"Konkurs fotograficzny"dotyczący Ruszowa wpłynęło 8 prac pięciu autorów. Głosownie odbywa się na formularzu ( pasek po lewej stronie). Każdy może głosować tylko raz, na tylko jedno z wybranych zdjęć. Zasady konkursu i jego regulamin znajdziecie Państwo TUTAJZakończenie głosownia 25 maja  2014 r.



Prace konkursowe:


Bez tytułu 1

Bez tytułu 2

Grzybek

Kościół

Nad Syczkowem

Wakacje u dziadka

Po deszczu 



                                            Gniazdo




14 komentarzy:

  1. Wakacje u dziadka rewelacyjnie uchwycone!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Po deszczu" - mam wrażenie, że to zdjęcie gdzieś już widziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłeś widzieć jak je robiłem, tylko tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gra świateł nad " Nad Syczkowem"

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie ucięta wieża kościoła to zdjęcie byłoby nawet, nawet...

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie moim zdaniem nie chodzi tyle o to co się fotografuje, tylko w jaki sposób. Taki kościół jest u nas oczywiście chwytliwym tematem, ale to chyba nie wybroni tego zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie Bez tytułu 1 jest wg mnie najpiękniejsze, ponieważ kwiatki przypominają motylki. Jest to typowy przykład kreatywności i plastyczności ujęcia. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko można by te ''kwiatki'' bardziej pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wtedy nie byłoby już skojarzeń z motylkami tylko z kwiatkami. To ujęcie jest najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm....no masz racje,może i tak być :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie Nad Syczkowem rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie osobiście podoba się zdjęcie ,,Kościół''
    Uwydatnia piękno naszego Ruszowskiego zabytku
    Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie ,, kościół '' bardzo mi się podoba. Gratulacje dla autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. KOŚCIÓŁ bardzo mi sie podoba i na to głosuje :D

    OdpowiedzUsuń