wtorek, 20 października 2015

Bądźmy grzeczni, Mikołaj się zbliża

Na scenie
Autor Jadwiga Kuternozińska
Kto był grzeczny, może liczyć na prezent. A kto nie był, będzie mógł liczyć na mikołajkowe przedstawienie w wykonaniu naszych seniorów z KGW i KLAP.  Rozpoczęliśmy w bibliotece pierwsze próby. W pracowni Mikołaja uwijają się elfy robiąc prezenty. Maszyna ulega awarii. Co tu robić, gdy dzieci czekają, renifery wyczyściły kopytka i są gotowe do drogi?  Wszystko dobrze się skończy, a świat dziecięcych fantazji niech trwa jak najdłużej. Zapraszamy na przedstawienie. Można też zamówić spektakl wyjazdowy, jak zrobiła to Gozdnica i Bolesławiec.



W czapeczkach elfów i rogach renifera wszystkim twarzowo
Bez nowoczesności - podkładu muzycznego i nagłośnienia , nie byłoby przedstawienia

Najpierw trzeba temat obgadać, ustalić role i stroje

Renifery gotowe do drogi

Pierwsza przymiarka

Mikołaj zatroskany awarią urządzenia, a dzieci czekają

5 komentarzy:

  1. Ja co prawda jestem niegrzeczny przez cały czas, ale wciąż liczę tylko na przyjemności. Liczę też, że obejrzę Wasze przedstawienie. Biblioteka w Bolesławcu już zaprasza na spektakl. Ja zarezerwowałem miejsce w pierwszym rzędzie, bo chcę wszystko dokładnie zobaczyć.
    *Pozdrowienia z Bolesławca - trzymamy kciuki za próby*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj to chyba mysli co na prezenty wyczarować dla nas... super pomysły - pozdrawiam aktorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następny poniedziałek, 26 października, o 18.00 kolejna próba teatrzyku. Zapraszamy artystów i statystów. Reżyserzy też mile widziani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie jestem grzeczny ale panie wspaniałe pozdrawiam tak dalej do wiosny juz pisalem dołączyły papa a pozdro dla chszestniej J W pa pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Tam gdzie się coś dzieje, to nawet Mikołaj chce zajrzeć i osobiście wręczy podarki najmłodszym. Może dla młodych duchem też coś znajdzie. Pozdrowienia dla całej załogi - J.S.

    OdpowiedzUsuń