poniedziałek, 19 października 2015

Witamy we Wrocławiu

Do Wrocławia pojechało 51 osób
Edward Remiszewski
-Pamiętam - 30 lat temu, gdy moje dzieci były małe,  byłam z nimi w ZOO...
Jest już tradycją, że duża grupa ludzi z Ruszowa i okolic jeździ cyklicznie na wycieczki. W tym roku postanowiliśmy odwiedzić słynne Afrykarium  w ZOO, pospacerować wokół Hali Stulecia oraz posłuchać najpiękniejszych arii z opery  G. Bizeta
"Carmen". 
Stajemy  się  bywalcami Opery Wrocławskiej. Doskonale pamiętamy  musical  "Skrzypek na dachu". Jesteśmy pod wrażeniem trudnej sztuki operowej. Pomimo nie najlepszych miejsc (oj, te ceny),  długo w naszych  uszach rozbrzmiewała słynna Aria Torreadora. Żywy kontakt ze sztuką wyższą uszlachetnia.

-Pamiętam 30 lat temu, gdy moje dzieci były małe,  byłam z nimi w ZOO....
Naczelna zasada  psychologi społecznej głosi ,że  przychodzi czas, aby zaspokoić potrzeby dziecka, które tkwi w nas samych. Jak dzieci podziwialiśmy z otwartymi ustami zwierzęta wodne i lądowe zgromadzone w nowym Afrykarium. Naprawdę- jest co oglądać.

No i ten Wrocław- piękny i nowoczesny. Wrócimy jeszcze do Ciebie Wrocławiu! Już rodzą się nowe pomysły. -Panorama..., Ostrów Tumski  i koniecznie operetka w Capitolu.

Uwaga; Wytłuszczonym drukiem są oznaczone linki do dodatkowych informacji. Warto tam pozaglądać.

Galeria zdjęć w linku poniżej
https://goo.gl/photos/7SKiikgU3pYBAwPCA























1 komentarz:

  1. Było bardzo miło i wspaniale gratulacje dla naszej kochanej pani Jadzi ,ja z mężem byłam zachwycona i piszemy się na kolejną wycieczkę .Dziękuję za wspaniałe zdjęcia panu Edwardowi .

    OdpowiedzUsuń