niedziela, 9 listopada 2014

Chwytaj marzenia- czyli można żyć inaczej


Witaj Małgosiu w gronie redakcyjnym.


Autor Małgorzata Nowak
"Ale marzenia nie spełniają się ot tak. W tym cała ich magia. Że są wyczekane.” Martyna Wojciechowska
Dziś, w niedzielny wieczór, słucham spokojnej muzyki w rytm rumby, w myślach wciąż licząc kroki: „cztery, raz… dwa, trzy”. Czuję się szczęśliwa. Rozmyślam…

Wy, którzy mnie znacie, wiecie, że jestem nieśmiała. Brakuje mi odwagi
by realizować swoje marzenia. Jednak zawsze marzyłam, marzę i będę marzyć.
Bo marzenia się spełniają, czyż nie???  Ukończyłam studia i pracuję w zawodzie, który wybrałam jeszcze w szkole podstawowej. Dziękuję za to swoim rodzicom, Pani Arlecie i Asi.



Spędziłam cudowne wakacje w Grecji. Przesympatyczni mieszkańcy, cudowne, ciepłe morze. Do dziś ogarnia mnie ciepło, gdy usłyszę muzykę, którą często puszczano tam w radiu. Dziękuję Asiu, za tak wspaniały prezent. Jest jeszcze wiele miejsc, które pragnę ujrzeć. Wiem, że i na to przyjdzie czas. 



Paweł, prosząc mnie o pomoc, sprawił, że coraz bardziej rozwijam się w rysunku. Mistrzem ołówka nadal nie jestem, ale idzie mi coraz lepiej. Dziękuję Ci.

Taniec… od tak dawna pragnę tańczyć. Teraz dzięki Pani Danusi spełniam i to marzenie. Bardzo dziękuję, że zaprosiła Pani naszą sympatyczną instruktorkę. I dziękuję Ci za to, mój partnerze, że mimo iż nie jestem idealną tancerką, to jesteś. Odliczam tylko dni do każdego czwartku.

Kolejne marzenia do spełnienia – nauka gry na gitarze, zdobycie większych pokładów odwagi, nie wspominając o poznaniu miłości swojego życia. Wszystko się spełni.

Usiądźcie i pomyślcie o swoich spełnionych marzeniach, zapomnijcie o troskach, smutkach i bądźcie szczęśliwi. Spełniajcie marzenia – odwagi!!! 

„Ale marzenia nie spełniają się ot tak. W tym cała ich magia. Że są wyczekane.”
Martyna Wojciechowska







17 komentarzy:

  1. Jaka fajna dziewczyna.Zycze spelnienia wszystkich marzen i poznania milosci zycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, słyszeliśmy że startujesz na radną do gminy. Życzymy Ci powodzenia. Na pewno zostanie wykorzystane Twoje wykształcenie magisterskie. Dla dobra Ruszowa i całej gminy. Jacek i Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to Pani napisała .Życzę spełnienia wszystkich marzeń. Jest Pani wspaniałą osobą. Niewiele osób potrafi tak pięknie o sobie napisać. Powodzenia w wyborach i dużo odwagi Danuta W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem na kogo będę głosował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się należy głosować na P Małgosie

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykół ciekawy , ale radny !! nie powinien marzyc tylko działać i być odważnym , otwartym człowiekiem, bo jak wszyscy zaczną marzyc ! to co z tego będzie...........

    OdpowiedzUsuń
  7. John Quincy Adams
    Jeśli twoja aktywność inspiruje innych by więcej marzyć, więcej się uczyć, więcej działać i stawać się kimś więcej, to jesteś liderem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marzycielka ukończyła dwa kierunki bardzo konkretnych studiów: Zarządzanie przedsiębiorstwem i finanse oraz Rachunkowość spółek. Jest podwójnym magistrem, a wiedza pomoże jej w podejmowaniu właściwych decyzji. Gosia nie straciła wrażliwości pomimo mądrej głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa kierunki studiów coś nie przydają się w zarządzaniu spółką w której pracuje P. Gosia - tam same przekręty w tym zakładzie!

      Usuń
  9. ... I BĘDZIE TO CO SOBIE WYMARZĄ ... CZY WY NIE MARZYLIŚCIE O KAPLICY ... PARKU... CHODNIKACH... CZY WY NIE MARZYCIE O SIŁOWNI W PARKU... O JAGODOWYM LECIE CZY WY NIE MARZYCIE ???

    A GDZIE ZNAJDUJE SIĘ DEFINICJA RADNEGO ??? RADNYM MOŻESZ BYĆ TY, MOGĘ BYĆ JA I MOŻE BYĆ ONA... RADNY MORZE MARZYĆ... NIE MUSI GRABIĆ LIŚCI... MORZE MARZYĆ I MYŚLEĆ CO ZROBIĆ BY RUSZÓW MIAŁ TO NA CO ZASŁUGUJĄ LUDZIE KTÓRZY POPIERAJĄ KANDYDATÓW NA RADNYCH. A ZA 4 LATA SPOJRZEĆ PONOWNIE NA MARZENIA CO JUŻ JEST A O CZYM DALEJ BĘDZIEMY MARZYĆ... JAK ZWYKLE JEST ALE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. autorka sama pisze o sobie " jestem nieśmiała brakuje mi odwagi " - ale marzy , marzy i marzy .. to że dwa kierunki studiów ukończyła to nie wszystko , takich jest wielu , ale odważnych ! ludzi - Proszę mnie żle nie zrozumiec , ąle to za bardzo spokojna osoba do pełnienia funkcji radne , bez własnego słowa i odwagi nic sie nie zrobi , chyba ,że dalej ktoś będzie kierował P. Gosią !

      Usuń
  10. Chyba wszyscy mamy dosyć chamstwa, nadpobudliwości i pseudoaktywności. Wolę "siłę spokoju, skromność i umiejętność rzeczowego argumentowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo poetycko!!!. Życzę rozwijani się w przyszłości w tym kierunku. Jeszcze tylko jedna rada zastanów się czy ci którzy pchnęli Cię abyś kandydował na radną dobrze Ci życzą!. Niestety pełnienie funkcji publicznych w naszym kraju dalekie są od poezji, dla wrażliwych ludzi. Jak chcesz załatwić coś dla Ruszowa ( kawałek chodnika, kolejną lampę) nieśmiałym milczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykacze w radzie wcale nie osiągają więcej niż ludzie rzeczowi. W radzie trzeba współpracować i uzgadniać wiele spraw na komisjach, w małym gronie. Na sesjach tylko jest formalność. A Gosia swój rozum ma i umie się wypowiedzieć i argumentować spokojnie i zrównoważenie. Czy wolicie ludzi wrzaskliwych czy mądrze wypowiadających się?

      Usuń
    2. Jeśli pracuje z dziećmi to musi byc zrównoważona ale czy to starczy na radną? Watpię.
      Nie wystarczy miec miekie serce.

      Usuń
    3. Nie pracuje z dziećmi tylko z liczbami i doskonale daje sobie radę w konkretnym fachu księgowej

      Usuń