piątek, 7 listopada 2014

Nadinterpretacja

Autor: Leszek Hawrot
W dniu 30 października 2014 roku podczas otwarcia Domu Przedpogrzebowego w Ruszowie, burmistrz Gminy i Miasta Węgliniec Andrzej Kutrowski w swoim wystąpieniu poświęconym historii podejmowania decyzji o odbudowie kościoła poewangelickiego w Ruszowie i jego przeznaczeniu, wymienił moją osobę z imienia i nazwiska. Znalazła się osoba w społeczeństwie Ruszowa, która zinterpretowała wypowiedź burmistrza jako mój brak akceptacji dla tego przedsięwzięcia. Ta kłamliwą informacje rozpowszechniała na stronach
internetowych. W związku z powyższym zwróciłem się do Pana Andrzeja Kutrowskiego o odniesienie się do zaistniałej sytuacji i głoszonych nieprawdziwych informacji na temat mojej osoby. W załączeniu treść pisma otrzymanego od Pan Burmistrza.


Materiał zamieszczony na prośbę Leszka Hawrota




9 komentarzy:

  1. Jest Pan chyba najdłużej panującym radnym naszego Ruszowa ale niech się Pan tak szczerze uderzy w pierś i zrobi sobie rachunek sumienia i zapyta sam siebie co ja przez te lata zrobiłem dobrego dla swojej miejscowości? Coś, ale nie wiele. Obserwowałam często Pańskie zachowania na sesjach na przełomie XX i XXI wieku kiedy zawsze głosował Pan pod dyktando ówczesnego przewodniczącego rady, który nienawidził północnej części gminy i sprzeciwiał się wszelkim inicjatywom dotyczących dawnej Gromady Ruszów. Wspieraliście w tedy burmistrza Kutrowskiego. Kiedy były przewodniczący przegrał wybory przeszedł Pan na jego stronę i utworzyliście grupę, która miała obalić ówczesną radę, a następnie burmistrza. Na szczęście nie udało się wam urobić jeszcze dwóch radnych i nie mając większości zmuszeni byliście odstąpić od swojego szalonego pomysłu. Zauważyłam, że w tych wyborach nie mając szans aby wystartować z listy ISO, któremu wiele Pan zawdzięcza startuje Pan z listy KWW Mieszkańcy Gminy Węgliniec, który to utworzył wspomniany przewodniczący rady o którym wspomniałam. Cieszę się, bo kandydaci z tej listy mają mierne szanse i w końcu nasz Ruszów nie wybierze Pana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko winny, się tłumaczy. Jak mam czyste sumienie nie interesuje mnie co mówią ludzie. Panie Leszku proszę ustosunkować się do pierwszego komentarza. Co było z dawnymi układami być może przez te głosowania dotyczące Gromady Ruszów komuś Pan zaszkodził. Chciał Pan wyeliminować burmistrza kiedykolwiek. a może to Pana komitet wyborczy jest teraz za zlikwidowaniem dowozów uczniów do Zespołu Szkół?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zlikwidowanie dowozów uczniów do Zespołu Szkół? A może raczej ktoś komuś chce w usta włożyć taką niedorzeczność? To rzeczywiście może "odjąć" głosów. Dobry blef.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do subiektywnej oceny służy wyborcza kartka ! Nie wolno bezrefleksyjnie oceniać działaczy społecznych, nie brać odpowiedzialności za publicznie wyrażone opinie o innych bez rzetelnych argumentów, nie wolno !!! Ludzie szanujmy siebie wzajemnie !!! Kto zechce zostać sołtysem lub radnym chyba pancernik... Leszka Hawrota bardzo szanuję i jeżeli nawet popełnił jakiś błąd to znaczy, że jest człowiekiem. Kto nic nie robi nie popełnia błędów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Treść jest jasna, jedak pismo urzędowe powinno być oznaczone liczbą dziennika.

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, czyżby sekretarka burmistrza zawaliła, i nie nadała nr sprawie? A opinię o p. Hawrocie i tak każdy sobie wyrobił, nikt nie był głuchy podczas otwarcia kaplicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie opamietajcie sie!!!! dajcie juz spokoj czlowiekowi.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedział - nie powiedział, zrobił - nie zrobił a jutro jest Narodowe Święto Niepodległości. Patrioci, kto zawiesił flagę - bo ja tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rowniez powiesilam.Pozdrawiam z okazji Swieta Niepodleglosci.

    OdpowiedzUsuń