25 września 2018 r. w sali posiedzeń Urzędu Gmin (II piętro, sala nr 25) przy ul. Sikorskiego 3
odbędzie się sesja Rady Miejskiej
PROPONOWANY PORZĄDEK OBRAD:
1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Interpelacje i zapytania radnych.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Analiza stanu bezpieczeństwa w I półroczu 2018 roku.
6. Informacja na temat funkcjonowania gospodarki odpadami w I półroczu 2018 roku.
7. Analiza wykonania budżetu w I półroczu 2018 roku.
8. Blok uchwał: 8.1. w sprawie zmiany załączników do uchwały nr 881/XXXVIII/17 z dnia 29 grudnia 2017 r w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Węgliniec 8.2. w sprawie zmian w budżecie 8.3. w sprawie zasad udzielania stypendium Burmistrza Gminy i Miasta Węgliniec dla uzdolnionych uczniów z terenu Gminy Węgliniec
8.4. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla kadry kierowniczej oraz ustaleń
tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli, określonych w art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy Karta Nauczyciela, zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Węgliniec
8.5. w sprawie zmiany załącznika do uchwały nr 486/XXIII/16 Rady Miejskiej Węglińca z dnia 25 października 2016 r. w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy.
8.6. w sprawie przyjęcia projektu Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Węgliniec
8.7. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
8.8. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu na cele rekreacyjne
8.9. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku trybu przetargowego i zawarcie umowy dzierżawy gruntu pod zabudowę kubaturową 8.10. w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Węglińcu
9. Sprawy organizacyjne: głosowanie wniosków komisji wypracowanych w okresie międzysesyjnym. Zapoznanie z korespondencją skierowaną do Rady w okresie międzysesyjnym.
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
11. Wolne głosy i komunikaty.
12. Zamknięcie sesji.
PRZEWODNICZĄCY RADY
(-) WALDEMAR BŁAUCIAK
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz