wtorek, 4 sierpnia 2015

Jedno z moich marzeń się spełniło:-D

Autor Judyta Bronowicka
Nazywam się Judyta Bronowicka. Od 13 tego roku życia jeżdżę konno. Podstaw jazdy konnej nauczyłam się w stajni "U Jasinka". Później, w szkole średniej Technikum Hodowli Koni w Chojnowie, zaczęłam startować w WKKW Wszechstronnym Konkursie Konia Wierzchowego. Moje najważniejsze sukcesy to dwa złote medale Mistrzostw Dolnego Ślaska seniorów 2007 i 2008 rok,5 miejsce w Mistrzostwach Polski Młodych Jeźdźców Sopot 2008, 3 miejsce Mistrzostwa
Polski Koni 4 letnich Strzegom 2013. Od niedawna mam własnego konia szlachetnej półkrwi, ma na imię Lan ll wm. Nadal chciałabym startować.Przez ok 8 lat pracowałam jako instruktor, teraz zajmuje się treningiem młodych koni.
Jeżeli chciałby się ktoś zapisać na jazdę konną podaję nr telefonu 726805855




2 komentarze:

  1. Brawo Judyta,jak się czegoś mocno chce,to wszystko można osiągnąć:-)

    OdpowiedzUsuń