sobota, 1 sierpnia 2015

TRZYNASTA W SAMO POŁUDNIE

Autor: Paweł Lubarski 

Dziś o godzinie 16:30 na dużej scenie Przystanku Woodstock zagra zespół TRZYNASTA W SAMO POŁUDNIE. Ten sam zespół według nieoficjalnych informacji wystąpi 13 września na scenie przed Domem Kultury w Węglińcu podczas tegorocznych obchodów Święta Grzybów.



foto : www.app.trzynasta.com

foto : zbiory własne z Przystanku Woodstock 2014

Dziś o godzinie 16.30 na dużej scenie Przystanku Woodstock zagra zespół TRZYNASTA W SAMO POŁUDNIE. Ten sam zespół według nieoficjalnych informacji wystąpi 13 września na scenie przed Domem Kultury w Węglińcu podczas tegorocznych obchodów Święta Grzybów. 

Śledząc wydarzenia kulturalno muzyczne natknąłem się kilka lat temu na koncert podczas happeningu na dworcu kolejowym w Węglińcu, gdzie dwójka muzyków w oczekiwaniu na przyjazd pociągu z aktorami grała na gitarach rytmy Rock'n'Rolla o nieco mocniejszym brzmieniu. Jeden z tych gitarzystów (drugi od lewej) dziś według mnie jest członkiem zespołu, który po występie w jednym z Show telewizji Polsat dotarł do półfinału zyskał sporą popularność. Rok temu zespół nagrał płytę w Sony Music Entertainment Poland pt. Hell Yeah. 

Dodam ponadto, że na to wydarzenie udałem się za sprawą naszych Adelek które na tym samym peronie również witały nadjeżdżający pociąg. Tak właśnie  pieśniarki z Ruszowa przyczyniły się do mojego  zainteresowania zespołem TRZYNASTA W SAMO POŁUDNE. Skojarzenie obu wydarzeń jest moim osobistym, być może się mylę. Ale jeszcze jeden spontaniczny fakt umacnia mnie w przekonaniu, że ten młodzieniec z gitarą z węglinieckiego dworca dziś robi karierę, jest koszulka zespołu którą widziałem u jednego z uczestnika konferencji Stowarzyszenia LGD Bory Dolnośląskie w Iłowej, który poinformował mnie, że jeden z członków zespołu jest również członkiem jego rodziny. Pozdrawiam Pana poznanego na  Ptasich Maratonach :)

1 komentarz:

  1. Super, że mieszkaniec Węglińca - Kacper, wybił się i robi karierę.

    OdpowiedzUsuń