sobota, 15 lutego 2014

Wiersz Kasi

Pod koniec Walentynek otrzymaliśmy od Kasi Rygiel wiersz o miłości Króciutki, ale jakże wymowny.
.Kochać... jak niebo nad głową...
Jak wiosenny wiatr, jak wschody i zachody słońca-...
 NIE MOGĘ! BO KOCHAM CIĘ BARDZIEJ

 Kasia pisze tez opowiadania. Tutaj jedno z nich:
Dzisiaj poszłam na spacer... mimo tego że jestem chora, ale jutro wracam do pracy... moja mama zadzwoniła i powiedziała : " Gdzie jesteś? na
spacerze? no wiesz co, jesteś chora, nigdy nie chodzisz na spacery, a dzisiaj dziwne że poszłaś... itd... Idąc ulicą widziałam dziewczynę miała około 24 lat a jej chłopak ok 26. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby ta dziewczyna nie była "gruba", jej chłopak szczupły, blondyn i zapatrzony w nią... wszyscy na nich patrzyli idąc przez pasy... wiecie co ja zrobiłam?
Mając słuchawki na uszach... odwrociłam się i zrobiłam jeden gest... to był mój gest... to co na zewnątrz nie liczy się tylko to co wewnątrz...

Dziękujemy Ci, Kasiu i prosimy o więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz