sobota, 22 marca 2014

W Ruszowie pojaśniało

Autor Jadwiga Kuternozińska
Komunikat Sołtysa dotyczący posprzątania swoich najbliższych okolic dotyczył dnia dzisiejszego.Przejechałam się ulicami i zauważyłam jednego sprzątającego przy bloku na Brzozowej. Pan Krzysztof wywijał grabiami jak przystało na prawdziwego mężczyznę. Inni może sprzątali, ale w innym czasie. Po cichu liczyłam na uprzątnięcie parkingu przez motorzystów (słowo motocyklista nie
bardzo mi pasuje do ciężkich motorów). Tu akurat nie było
zmian. Zmiany na plus zauważyłam pod wielkimi koszami na śmieci
segregowane przy dworcu kolejowym. Nie mogłam uwierzyć, aż zapytałam
przechodzącego Tomka z rodziną, kto to posprzątał.Tez byli w szoku widząc taka czystość bijącą po oczach. Podobno firma z Lubania, która u nas wywozi śmieci. I ponoć zamontowano tam ukrytą kamerę do wykrycia śmiecących. Brawo dla nich. Na dowód załączam zdjęcia zrobione z dwóch stron, żeby nie było, że coś ukrywam. I jeszcze co zauważyłam, a co dodaje wiele uroku - kwitną forsycje. Piękne, żółciutkie w wielu ogródkach. Zobaczyłam też pierwsze kwitnące fiołki. Czyli naprawdę przyszła wiosna radosna i wszystko budzi się do życia. Koty też.






10 komentarzy:

  1. Nie do wiary- to Ruszów!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Ruszów :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ruszów piękniejszy dzięki mieszkańcom. a gdzie ci głośni motocykliści co tak mieli dać przykład innym! Nieładnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A na Dworcowej i Sobieskiego dalej syf... Milion butelek po nalewkach aż się świeci. Ciekawe kto je wyrzuca?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dworcowej juz jest przeciez czysto ;) Na ulicy szklanej niedlugo bedzie porzadek, za parkingiem przy ulicy srodmiejskiej bedzie posprzatane, wzdluz torow do domu kultury tez. A jezeli ludzie nie sa nauczeni porzadku to niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dworcowej koło śmietników owszem i czysto, ale przechadzał/a się pan/pani dalej w stronę torów? Czerwona klapa od sedesu, o której była mowa w innym poście dalej sobie tam urzęduje razem z butelkami po nalewkach, papa z dachu tak samo, leży jak leżała. Jak już wynajmuje się firmę sprzątającą to zróbmy z niej pożytek, a co to takie sprzątanie, nie sprzątanie? Na Sobieskiego przy pięknie zrobionym chodniku to masakra tak brudno, że aż się płakać chce. Wszyscy wiemy kto pije nalewki i kto wyrzuca po nich butelki więc może zgarnąć tych chłopów z pod mądrego niech się wezmą za sprzątanie swoich śmieci, bo jak nie to kara?

    OdpowiedzUsuń
  7. Są proponowane zmiany w " Ustawie śmieciowej". Patrz zakładka " Serwis gminy". Interesujące?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczcie jak to robią w Jagodzinie
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=530714093704078&set=a.464714036970751.1073741828.462525507189604&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  9. W ruszowie tez miala byc taka akcja w sobote (22.03) i co ?

    OdpowiedzUsuń