piątek, 21 marca 2014

O rety!


Autor Jadwiga Kuternozińska
Zajrzałam dzisiaj na zakładkę z komunikatami sołtysa dotyczącą nowej deklaracji śmieciowej i mnie zmroziło. Zobaczyłam, po otwarciu linka, 10 stron. W tym Uchwała, wzory druków, instrukcję wypełniania. Na szczęście po chwili zauważyłam pod spodem 
dwa osobne linki .Jeden to Deklaracja właścicieli nieruchomości zamieszkałej, a druga  nieruchomości niezamieszkałej. Już było lżej.Wzory deklaracji można pobrać od sołtysa bądź wydrukować w domu, w bibliotece, lub gdzie indziej i spokojnie wypełnić. A czy można Deklaracje odesłać do Urzędu przez internet? Nie doczytałam się tego. Kto z Was wypełniał już te deklaracje, na co trzeba zwrócić uwagę?

5 komentarzy:

  1. Znowu mamy wypełniać jakieś deklaracje...oczywiście,Polska jest jeszcze za mało zaśmiecona,biurokraci cholerni.Obniżka to obniżka,płacimy mniej i to powinno wystarczyć a nie kolejne setki ton niepotrzebnych papierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo przecież ktoś, kto tam siedzi 8 godzin codziennie nie ma czasu na usprawnienie czegokolwiek, tylko żeby mieć jak najmniej roboty;/ Generalnie to tego typu instytucje powstały kiedyś dla ludzi. Wydaje mi się, że skoro mamy w gminie wyspecjalizowane osoby w oddzielnych specjalnych pokojach to milo by było zobaczyć jakiś progres w ich dziedzinach a nie wszechobecna stagnacja i martwica szarych komórek. Jeśli sami nie mają ambicji czy motywacji to jest nad nimi ten...no...o BURMISTRZ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle co jeden to mądrzejszy. Nie zna dokładnie sprawy skąd wzięły się nowe deklaracje a już wyżywa się na urzędniczkach. Deklaracje nowe nie wymyślił urząd ani radni. Przepisy nakazują wypełnić nowe zamiast zrobić korektę. Czy wy myślicie, że urzędnicy żądają tysiące papierów do ponownego zarejestrowania i upchnięcia w segregatory? Jak nie wiecie to proszę spytać tych pań czy się tak bardzo cieszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, w takim wypadku jeśli ta paca polega wpychaniu dokumentów do segregatorów to ja mogę codziennie po pracy na 20 min wpaść, poupychać i wziąć ich wypłatę.

      Usuń
  4. Jasne,PRZEPISY-tylko ktoś za te przepisy jest odpowiedzialny,same się nie wymyśliły!Paranoja..

    OdpowiedzUsuń