piątek, 7 marca 2014

Wiosna w parku



Autor: Ewa Mizgała
Wiosna, to pora roku na którą czeka wielu z nas. Przecież każdy z nas lubi rano otworzyć okno by poczuć to wiosenne świeże powietrze. Gdy wyjdziemy na dwór zachwycamy się przyrodą która budzi się do życia. Co prawda astronomiczną wiosnę mamy dopiero 21 marca, ale ja postanowiłam wybrać się na spacer do parku w poszukiwaniu pierwszych zwiastunów. Jak się okazało, to był dobry wybór.
Słońce i ciepła aura wyciągnęły z domów wielu mieszkańców naszej miejscowości. W naszym stawie znowu pojawiły się kaczki, które chętnie korzystają ze wsparcia kulinarnego ze strony spacerowiczów. Liście na drzewach dopiero się pojawiają, ale trafiłam za to na pierwsze kwiaty zwiastujące nadejście wiosny, krokusy, które stanowią ozdobę trawnika .
Zdjęcia: Ewa Mizgała






















8 komentarzy:

  1. Patrząc na zdjęcia naprawdę poczułem wiosenny powiew. Dziękuję Ewo, że pozwoliłaś mi oderwać myśli od przyziemnych spraw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa pokazuje nam to, czego na co dzień, zaganiani nie widzimy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te zdjęcia. Aż z ciekawości wybiorę się na wycieczkę do ruszowa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widze w tym nic nadzwyczajnego. wiosna jak wiosna, zdjecia jak zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malkontent jak malkontent, nic nadzwyczajnego

      Usuń
  5. to, że wyrażam swoje zdanie na temat tych zdjęć nie oznacza, że jestem malkontentem. znasz mnie żeby o mnie tak mówić? nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszą takie widoki. Widzę, że u Was wiosna zagościła na dobre...
    Kolejne, przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZDJĘCIA SLICZNE! - NAPRAWDĘ WIOSNA???

    OdpowiedzUsuń